5 March 2013

Kisah Hati

Hi . Assalamualaikum :)
Hmm ,. kalau cerita pasal kita memang panjang . Aku dah penat dengan relay aku sendiri . Kadang kadang aku sampai dah fedup ! Nak dikatakan hari hari aku bergaduh . On the phone je gaduh , mesej je gaduh , ape lagi kalau jumpa . Aku dah penat menangis . Aku rasa diri aku nie bodoh sangat sebab aku tak terus terang dekat dia . Aku cepat bosan bila couple lama sangat ! Aku cuba nak terus terang dengan dia tapi aku takut . Lepas Ex-Boyfriend aku meninggal sebab accident , aku terus takde semangat nak couple dengan sape sape . Sebab dia Ex-Boyfriend yang paling aku sayang . Nama dia IKRAM :'(
Lepas IKRAM meninggal , aku terus patah semangat nak couple . Aku akan anggap , orang yang couple dengan aku semuanya MALANG ! ! Hmm , kenapa aku tak boleh sayang dia macam mana aku sayang IKRAM ? ? :'(
Aku tak boleh terus terang dengan dia . Aku taknak dia menangis ! Relay aku dengan dia dah 1tahun 1bulan .  9 March nie genap 1tahun 2bulan . Tapi kenapa aku tak boleh sayang dia macam aku sayang IKRAM dulu ! Arggghhh , bodohnya aku buat orang macam nie ! Tak ada siapa yang faham ape yang aku rasa sekarang . Aku pendam benda nie sorang sorang ! :'(
Ya Allah , kuatkan larh hati aku untuk menjalani ujian yang engkau berikan ini dan kuatkan larh hati ini untuk berterus terang dengan dia perkara yang sebenar :'(
Awak ! Saya minta maaf kalau tiba tiba saya minta break dengan awak . And saya rasa itu je cara yang terbaik untuk hilangkan semua nie . Saya tahu kita dah lama tapi saya dah tahan ape yang saya rasa sekarang . Allah je yang tahu youu :'(
I harap keputusan i lepas nie betul betul tepat ! I'm sorry awak :'(

1 comment: