12 March 2013

You And Me


Hi , Assalamualaikum :)
   Hmm , pasal aku dengan Ajam ? Huh memang banyak dugaannya . Sampai aku fedup dah dengan semua tu . Takpe2 , selagi aku boleh aku akan sabar dengan relay nie . Agak2 dah tak boleh sabar nanti memang MELETOP larh jawabnya kan !
Dia memang banyak ambil berat pasal aku , semuanya dia selidik ! Aku tak marah , tapi kadang2 kalau aku mention dengan lelaki pun dia marah . Sedangkan dorang semua tu kawan je . Hmm , entah larh kan . Aku mampu bersabar je . Aku tak salahkan dia ape2 pun :)
    Aku dah start sayangkan dia . Tolong kepada siapa yang nak ngorat bf aku tu , batalkan je larh niat korang tu okeyy . Aku harap relay aku dengan dia kekal , tapi andai kata satu hari nanti relay tu terhenti , aku akan redha je . Mungkin takde jodoh ! :)
    Serious aku cakap , DIA SETIA ! ! Aku terharu dapat bf macam dia . Haha xD
    Walau ape pun yang jadi kita tetap bersama sayang . Susah senang kita bersama okeyy . Jangan tinggalkan i okeyy . InsyaAllah i takkan buat perangai . InsyaAllah i takkan sakitkan hati you . tapi kalau i terbuat , i mintak maaf okeyy sayang :*
    ILOVEYOUSOMUCH MUHD AJWAD AZMAN . Jangan tinggalkan i okeyy . Kita jaga relay nie sama sama okeyy . Harap tak ada ape2 yang jadi lagi . Muaahhh mmuaaaahhhh :*





No comments:

Post a Comment